Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Trevlig kväll med dom bästa

Jag har inte gjort annat idag än o bara svettats typ. ALLDELES FÖR VARMT! Kan tala om för er att natten har inte vart en höjdare direkt. Har mått fruktansvärt dåligt.

Hade grillkväll igår med dom bästa. Älskling,  Madeleine, Gabriel, Malin och Mattias. Vi hade det verkligen super trevligt, åt god mat och sedan spelade vi kubb, tjejerna mot killarna och killarna vann 2/2 gånger.
 Kan tala om att första gången man dricker efter över ett år ska man inte dricka så mycket vin som jag drack... fy vad jag har mått dåligt. Vaknade i morse av en sprängande huvudvärk kunde inte ens blinka så ont hade jag. Kunde inte dricka vatten för det minsta jag drack kom upp lika fort igen.

Nästa gång blir det grill och kubb - INTE alkohol - PUNKT!

Men trevligt hade vi endå=) Tack kära ni för en lyckad kväll =)









Men efter den trevliga kvällen kom en helvettes natt/morgon/ dag .... Ogillar alkohol.

Inlägget skrevs: 2010-07-11 @ 21:25:39





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: