Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Hon växer!

Snart är min lilla älsklling 10 månader - snart 12 månader = 1 år! Helt otroligt vad tiden går fort! På 9 månader har hon lärt sig att sitta, kråla, prata (vissa ord kan hon) -Mamma, Pappa, Gädda, namnam, sscch! titta, Oj, Oj..Titta! E de? Och pekar. Hon kan bli rasande arg om hon inte får smaka på det vi äter på och hon kan bli rasande om hon inte får som hon vill... då menar jag inte att hon börjar gråta.. hon skriker och knyter sina knytnätav i luften och ska försöka bitas, lyckas hon så gör det jäkligt ont!!

Men samtidigt är hon också en jätte mysig unge! Hon är för de mesta glad och possetiv till de mesta. Det bästa hon vet är att bada! =)



Nu ska vi äta frukost och fundera på vad man kan göra hela dagen...

Inlägget skrevs: 2010-07-03 @ 09:05:46

Ajdinsmamma skrev:

Riktigt sött litet charmtroll :)



(följa varandra via bl?)



2010-07-13 @ 17:55:43
URL: http://chicmommy.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: