Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

9 Juli

Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden. Är så jobbigt, idag har jag sovit halva dagen men endå va jag så trött.. orkade ingenting verkligen. Känns som om jag blir tröttare o tröttare för var dag som går. Leja är lika pigg och glad som vanligt vilket är bra.
Vet inte vad jag ska göra för att få energi. Känner mig lite små deppig vissa dagar. När det är som värst brukar jag dra mig undan upp till djurumet ett tag. Brukar gå och pyssla lite för mig själv då kommer jag in på lite andra tankar och det hjälper mig mycket. Eller bara att gå krama Leja en stund och se hennes stora leènde gör hela dagen sen.

Igår va vi i staden en stund för att köpa foderdjur och ett par byxor till Andreas. Hittade ett perfekt terrarie som va delat i två små terrarier för bara 270 kr!! Hade jag haft pengarna hade jag klippt det direkt, perfekt at ha ungar i. Det har stått där ett tag så jag hoppas verkligen det står kvar när vi fått pengar, men med min vanliga tur så lär det ju inte göra det.

Så här spännande inlägg blev det idag. Tack för idag slut för idag....

Inlägget skrevs: 2010-07-09 @ 21:01:09





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: