Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

4:e

Saknar att gå upp tidigt för att bege sig till skolan! saknar att komma hem och känna sig trött och sliten på ett normalt sätt! inte så här! Jag är sjukt trött hela dagarna men det är inte en sådan trötthet som man har när man hållt igång utan en uttråkande trötthet. Pallar inte att gå hemma så här... Det hade vart mycket enklare om jag hade haft körkort... då hade inte jag och Leja vart så här bundna.. finns inte ett skit att göra i denna skitby! Vad ska man hitta på? Det enda som finns här att göra är att gå ut och gå. KUL! Man tröttnar efter några dagar. Visst kan det va skönt att gå ut och gå ibland men livet har väll mer att erbjuda än att gå ut och gå hela jäkla tiden!? Jag försöker göra så gott jag kan för att dagarna ska gå snabbare.
Därför jag nästan aldrig skriver här för vem vill läsa om att jag städat toan t ex? Eller att Leja är gnällig vissa dagar eller kastade en kloss rätt i pannan på mig! 

" 3 Juli- "
Hej bloggen, idag fick jag en kloss i pannan, sen städade jag toan och va ute på en promenad.
Ha det bra alla blogg läsare!

"Vilka bloggläsare?"

Nej, detta måste få en ändring. NU!

Inlägget skrevs: 2010-07-04 @ 15:20:32





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: