Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

24 Juli

Jag är så ensam jämt! Finns ingen som någonsin vill göra något? Är det någon som frågar mig om jag vill göra något så är jag den sista de frågar.. alltså de har redan frågat hela vänkretsen innan mig... alltid.

Andreas jobbar typ häcken av sig för att vi ska kunna  få mat på bordet varje dag, han hinner umgås med oss någon dag då & då. Han jobbar natt som dag i sträck. På måndag är han äntligen ledig så då ska vi passa på att åka till Liseberg. Alltid något.

Längtar tills skolan börjar!!! tro de eller ej.

Inlägget skrevs: 2010-07-24 @ 13:19:36

Antonia skrev:

JO då frida jag sitter väl med bara hemma.. vi får komma på nått som vi kan hitta på varje dag =)



2010-07-24 @ 20:55:46

Frida skrev:

Enda som finns o göra i denna skit-håla är att gå ut o gå... Börjar bli väldigt uttråkande. Dessutom mycket deprimerande...



2010-07-24 @ 20:59:51




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: