Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Glömde!!

Just det! Glömde skriva att våran nya säng blev jätte bra! absolut bättre än den vi hade innan. så va den gratis med. underbart!! =)) Nu behöver vi bara nya sängkläder så är det kanoooon! Det ska vi ju köpa på ullared då.
Kommer bli en fantastisk dag.

Den 28:e ska vi till Ullared. Jag, Älskling, Madde & Gabriel. Jag längtar ju så det är inte klokt asså. Ska köpa så mycket fina saker till Leja <3 Men för en gångs skulle MÅSTE jag tänka på att köpa till mig själv. Köper alltid till Leja när jag själv går runt i trasor.

Inlägget skrevs: 2010-01-09 @ 19:03:07





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: