Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Saker om mig

FEM DÅLIGA VANOR
1. Jag har inget tålamod
2. Blir lätt sur om jag inte får vad jag vill
3. Tänker ofta "jag gör de sen" så blir de aldrig av
4. Glömsk
5. Svårt att hålla hemlisar... men måste jag så måste jag... men endå

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Vara med Leja & Andreas
2. Umgås Madde & Gabriel
3. Shoppa, helst på ullared =))
4. Åka på semester
5. Rida

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
1. En äkta päls
2. Byxor som går upp över midjan eller byxor som ser ut som ridbyxor
3. Kängor
4. Polotröja
5. Långkjol

FEM FAVORITSAKER
1. Min mobil
2. Datorn
3. Sängen
4. Tv:n
5. tvättmaskin/ diskmaskin

Jag utmanar Janette, Cicci och Delina

Inlägget skrevs: 2010-01-21 @ 16:55:41

jeanette skrev:

Ja det kan vi gärna bli. Jeanette Gustafsson heter jag =)



2010-01-22 @ 09:52:10




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: