Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

26 Januari

Hinner aldrig blogga längre känns det som. Man går i skolan, kommer hem umgås med dottern och fixar lite i hemmet sen är man så trött så man orkar lixom inte. Ska försöka fixa så jag kan blogga från mobilen. då kanske det blir bättre.

Nu har Leja börjat tycka om mat! =) Hon gapar efter skeden och trycker gärna intill sig handen för att få in det i munnen. Känns så kul!






I morgon ska vi hämta tapeterna till Lejas rum. Får hoppas det blir bra. Är så sugen på att fixa hennes rum nu. ska bli så kul! ett personligt rum bara för henne, kanonkul!
Vi ska ju till Ullared på lördag så då ska vi se om vi hittar lite. Men framför allt ska vi köpa kläder till oss själva och Leja såklart.

Vi har dessutom fått världens bästa grannar!! Madde & Gabriel har flyttat hit! I sommar blir det många roliga grillkvällar med Leja sittandes i en liten uppblåsbar barnpool och plaskar. I slutet av sommaren kanske hon börjar gå. När man sitter och tänker nu att hon kanske går i sommar blir man lite stressad.. vad fort tiden går! endå är det minst ca 5-6 månader kvar tills dess, men dom 6 månaderna kommer bara springa iväg så börjar hon snart skolan, tar studenten, flyttar hemmifrån, skaffar barn, gifter sig och har 8 syskon till + att man står med 18 barnbarn =X PANIK!!! 
Nä, när jag tänker på det blir jag stirrig... måste ta ett varmt bad innan ju kryper ner i sängen och myser med min nya föräldrar & barn tidning, och min största kärlek såklart! ;)

Inlägget skrevs: 2010-01-26 @ 21:08:57





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: