Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

13 Januari

Hemma igen. Jag kom in på skolan och ska börja redan på Måndag! =) wwiie! Ska bli nice att komma ut och träffa folk på dagarna igen. Då blir det älsklingen som får hålla reda på hemmet. Han ska bli hemmafru, eller Hemmaman ;) fast han är ju inte min man, men han är ju en man.. eh.. ja ialf.

Nu ska jag verkligen plugga och få bra betyg. Inte bara för min skull utan även för Lejas skull, så hennes mamma kan få ett bra jobb och kunna betala för sig. Inte kul om hon kommer hem och säger att hon vill börja på danskurs t ex och jag säger.. "Nej Leja det går inte för vi har inte råd" Så vill jag ALDRIG ha det. Hon ska kunna göra det hon vill, där med basta!

Har bestämt oss för ett dator bord med stolar =) Det är stort så både jag och Andreas får plats samtidigt. Jag kan plugga och han sitta vid datorn. Perfekt.


VIKA AMON/ VIKA ANNEFORS
Bord
710 kr

VIKA AMON/ VIKA ANNEFORS Bord

Det är 200 cm långt.

Det stod mellan detta eller

VIKA GLASHOLM/ VIKA LINDVED
Bord
865 kr

VIKA GLASHOLM/ VIKA LILLEBY Bord 

150 cm långt.
Inte dom benen då. Men Madde o Gabriell har ett sånt, inte kul o ha likadant kanske.. Dessutom är det inte lika långt som det andra, men därimot är det djupare. Men det är ju absolut mycket snyggare, tycker jag.
Men nu har vi bestämt oss och nu får det bli så. Jag har alltid sån besutsångest när jag ska ha något. Jobbigt.

Senare idag ska vi hämta ett svart bord hos Madde & Gab. Det kommer passa hos oss perfekto!

Inlägget skrevs: 2010-01-13 @ 13:49:20

Madde skrev:

Det var snyggt! Ni får gärna köpa samma bord som oss om ni vill, det spelar absoult ingen roll! Har du gått och blivit italienare Frida? Hahaha! Ses ikväll gumman <3



2010-01-13 @ 15:01:51

Madde skrev:

* absolut



2010-01-13 @ 15:02:25




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: