Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

11 Januari

Idag har vi vart på BVC.
Vi pratade lite mat och tänder. Jag och Andreas har bestämt oss för att byta vardag. Han ska vara hemma med Leja medans jag är i skolan. Eftersom han har jobbat längre och känar mycket mer än jag så har vi nu sett att vi får mer pengar om han är hemma. Jag personligen tycker det ska bli jätte skönt att komma ut igen. Jag har vart hemma i över 2 år nu. Jag ska läsa upp gymnasiebetygen (som jag inte har) Sedan ska jag förmodligen läsa till undersjöterska. Som det ser ut just nu ialf. Vem vet? Jag kanske vill läsa till något helt annat sedan. Det får vi se.

Idag har vi som sagt vart på BVC.

När Leja föddes: Vikt: 4010g, 51 Cm Lång. Huvudomfång: 36 Cm
09-12-07: Vikt: 5694g, 63,5, Huvudomfång: 42,3
Och idag: Vikt: 6435g, Längd: 65,5, Huvudomfång: 42,3

Inlägget skrevs: 2010-01-11 @ 20:22:05





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: