Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

våra skönheter

Vi är så nöjda med våra nya djur.

Som sagt va det 4 st Leopardgeckos.

0.1 Morph: Sunglow. (Inget namn än.)



Leopold "Leo"
1.0 Morph: Tangerine Bell Albino





0.1 Morph: Sunglow. (Inget namn än)



Puzzel
0.1 Morph: Super Tangelo




Eftersom detta är nattdjur så syns dom inte så ofta på dagarna. Men alla utan "Leo" har ätit. SPecielt sunglow honorna dom vräkte i sig massa Zuphobas larver igår. Idag ligger dom mest bara och latar sig =) Ikväll ska vi se om någon av dom är sugen på en pinkie.

Förhoppningsvis kommer det bli ägg och bebisar i år. Men vi hoppas inte på för mycket eftersom dom är ganska små och viv ill inte mata upp dom alldeles för fort. Annars blir det gecko bebisar tills nästa år =) Det första jag ska göra är att lära mig se skillnad på Sunglow honorna.. det är inte det lättaste då dom ser likadana ut. Men det lär man väll sig med tiden.

Nu ska vi äta lite mat, va ju inte igår.. el jo det va det... vi syndare med Mc Donalds mat igår... jag Andreas och Gabriel åkte in till stan för att köpa mjölmask och Zuphobaslarver då passade vi på att vräka i oss feta pommes och en bamse stor Mc Tasty.

Vägde mig för några dagar sedan då hade jag gått ner 5 kg på 2 veckor, inte illa. Leja sover just nu så därför ska jag passa på att göra min underbara sambo sällskap i köket.


Inlägget skrevs: 2010-02-27 @ 17:20:29

evelina skrev:

Hej!:) Fin blogg! :D

allt bra med dej?(A)



2010-03-01 @ 11:28:35

Jaana skrev:

Hejsan! Fin blogg ;) Lust att följa varann på bloglovin? kram kram



2010-03-01 @ 13:06:37




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: