Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Sitt-uppvisning

Nej jag har inte glömt att visa glassen som jag gjorde igår! Vill bara smaka på den först och det får man inte göra innan middagen! =)

Leja har fått fruktpurè idag, det gillade hon verkligen! Hon drog till sig skeden hela tiden för att få i sig så mycket hon bara kunde, men nått va det som inte va som det skulle tyckte hon och grinade en hel del. 

När jag kom hem hade Leja och Andreas tränat på att sitta, så Leja gjorde en uppvisning för sin mamma när hon kom hem idag, hon va jätte duktig!
Nu ska det bli mat här hemma, jag är jätte hungrig, inte hunnit äta något idag. mindre bra.. =/ skriver mer sedan

Inlägget skrevs: 2010-02-09 @ 14:49:16





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: