Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Alla hjärtans dag


Jag älskar dig
,
det finns inga ord som kan beskriva
vad du betyder för mig,
tack vare dig är jag den jag är idag...
så det finns inga ord att säga till dig,
för jag älskar dig för mycket,

Jag kan inte leva utan dig
utan dig är jag ingenting
utan dig är jag död.
har alltid fått ditt stöd,
och du har alltid förlåtit mig för vad jag gjort.

Jag älskar dig,
oavsett vad jag säger,
kommer du alltid betyda mest.

Jag är inget utan dig,



Andreas du beyder verkligen mer än allt för mig! Jag skulle Aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig. Finn så mycket jag vill säga dig, men det är för många ord för att få fram känns det som.
 Du har mig, du kommer alltid att ha mig, mitt hjärta bankar bara för dig och för alltid bara för dig.

Jag vet att du och jag är som gjorda för varandra, det känns! Vi har fått en perfekt dotter tillsammans, och henne skulle jag aldrig fått utan sig. Tack älskling!

Du är min och jag älskar dig jätte mycket.

/ Din Frida.


Hoppas ni får en underbar dag på alla hjärtans dag idag! Puss & Kram på er alla!





Inlägget skrevs: 2010-02-14 @ 09:06:45

Andreas skrev:

Tack så mycket för dom fina orden älskling! Blev verkligen super glad! Älskar dig så förbannat mycket, du o Leja är mitt allt.



2010-02-14 @ 15:01:18




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: