Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

22 år idag

Idag är ingen vanlig dag för det är Fridas födelsedag HURRA HURRA HURRA!

Känns inte så specielt eller kul.. är inte min grej detta igentligen, hatar att göra så stor grej av en födelsedag!? Barn är en sak, men går man över 20 års gränsen kan det kvitta... orka ha massa bjudningar och vänta presenter och bjuda på tårta... varför? För att man ska verka god? För att man ska tävla om vem som bjuder på godast tårta? Är nog INGEN som tycker det är kul med kalas!? Är ju alltid kul att träffa släkten men det är det enda.
  Mina barn kommer få födelsedagskalas och bjuda vänner o så såklart.

Idag började dagen ialf med att jag klev upp och började städa. Vill ju inte att det ska se ut som hur som helst här idag. Bäst jag fortsätter med vad jag höll på med.

Älsklar dig Leja, du är allt för mig! pusspuss till min prinsessa!










Inlägget skrevs: 2010-02-18 @ 08:30:42

Andreas och Leja skrev:

Grattis så jätte jätte jätte mycket världens bästa flickvän o mamma! Du förgyller verkligen mitt o Lejas liv. Ingen kan få mig o bli så glad som du o Leja. Älskar dig över allt annat! Pussar i massor!



2010-02-18 @ 16:33:36




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: