Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

13 Februari

Har vart hos Jenny (min syster) och hennes barn och fikat. Jag drack kaffe och en naturdiet bar, som är så god i början men man blir lätt äcklad mot slutet. Hon har så jäkla gott kaffe. Är kaffe med kola smak. Är hur gott som helst.

Leja har svårt att sitta för sig själv, hon är så go så on vill sitta i knät hela tiden.




Leja ligger just nu på mage och försöker kravla sig iväg, men hon lyckas inte så bra, hihi! Då blir hon mest arg och börgar gnälla tills man vänder på henne, för att försöka vända på sig själv är ju för jobbigt.

Nu ska jag äta tonfisk o nudlar. Får inte äta nudlar igentligen, men så som jag kämpat nu dessa dagar är ett paket nudlar ingen fara, blir bara att träna lite mer ikväll istället.. eller i morgon. hihi, är ju lördag idag.

See u Later!

Inlägget skrevs: 2010-02-13 @ 14:27:28





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: