Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

27 December

Min jul hr vart perfekt! God mat, trevliga människor och mycket paket! Leja har fått en massa roligt!

En dockvagn, badleksaker, kläder, klossar i tyg, en Bää, presentkort på a6 (Av det köpte vi 2 st hyllor och korgar hon ska ha på sitt rum) En jätte rolig telefon som spelar musik och säger siffror och djur och en tigermatta!
 Det var säkert inte allt, kommer inte ihåg mer.

Nu ska det bli skönt att bara vara hemma idag efter allt stim och fläng som vart i helgen. Jag tänker gå med mjukbyxor och ruffsigt hår heeeela dagen! =) Dricker ju st nu en Aroma grande? Som vanligt kaffe fast mycket godare! Trodde inte man skulle ha så mycket användning av en kaffemaskin, men det är ju verkligen bättre än vad man tror. Känns som om man kan lyxa till det lite extra i vardagen.



Inlägget skrevs: 2010-12-27 @ 10:40:53





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: