Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Bitch & Chips!

Har idag varit en äkta bitch! Inte haft en dålig dag, därimot har humöret inte vart på topp. Ville bara skälla ut människor jag mötte i affären. Folk som springer som yra höns för att det bara finns små julskinkor i kylen, och för att hinna med att köpa allt just idag när jag går i affären med mitt dåliga skit humör.
Hatar mig själv när jag är en bitch!
Jag är inte elak eller så, sitter mest bara och stör mig..... på mig själv...

Hur som helst så pratade jag lite med Madde innan på parkeringen med hundarna och när jag kom in igen va jag vanliga jag igen, utan att tänka på det. tänk vad lite Madeleine energi kan göra!! ;)

Nu är jag glad igen och vi ska se på "Bröderna Karlsson" jag och min älskling!


Det är en fläck på bordet.
Andreas kommentar när han sätter sig i soffan "Typiskt Andreas & Frida lathet, det är en fläck på bordet och ingen tar bort den. Sitter bara och väntar på att den andre ska göra det" 
Sen lutade han sig tillbaka och fortsatte -Men nu ska jag ha chipsstund.

WHAT!? vadå väntar? Han väntar på att jag ska göra det. Haha, shit...!!! finns inte i min värld att han skulle hämta en trasa för att torka av bordet.

Men men, bäst jag torkar bort fläcken och också tar mig en chipsstund ;)

Inlägget skrevs: 2010-12-20 @ 19:44:27

Madeleine skrev:

Aww gumman, du värmer mitt hjärta <3 Jag älskar dig! Puss & Kram



2010-12-20 @ 19:56:21
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/

veronica skrev:

Hej! Vad fin bloggen blivit :) Leja är så söt så! Kram



2010-12-20 @ 20:36:24
URL: http://innanformurarna.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: