Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Julbak hos familjen K-Å

Har allt bakat mig ett gäng julgodis! =) Försökte ge mig på knäck men det gick inte så bra. Råkade bränna allt och allt bara fastnade och förvandlades till sten, i förrgår gjorde vi marsipanfigurer. Andreas tyckte det va jätte tråkigt men han gjorde en tomte och en mun... Jätte seriöst. 
Igår gjorde vi pepparkakor men det va inte så kul, blir roligare när Leja är så stor så hon inte bara äter upp allt i panik för att sedan en timme senare få sockerkick och va helt galen! *SUCK*  Nu sitter ja och dricker cappuccino och väntar tills klockan ska bli 15.00. Andreas har jobbat i natt.




Nu är det bara en vecka kvar tills det är jullov i skolan... Det känns xtra kul när Andreas ska vara ledig samtidigt som jag. Jag har en vecka längre än honom bara. Dessutom fyller våran "Shitbull-gris" 3 år på juldagen. Känns som om det inte va alls länge sedan jag hämtade henne. 3 år låter inte mycket, men när man tänker tillbaka på allt man vart med om och fått uppleva med Hera så känns det som en evighet.



Inlägget skrevs: 2010-12-11 @ 11:24:17





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: