Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Lejas rum klart

Nu är Lejas rum snart klart! Fattas bara en väggtext på fondväggen, en gardin som ska hänga på en sida av fönstret (alltså till höger) och en rosa stereo på den vita hyllan.
 Hyllan till vänster köpte vi på IKEA för presentkortet hon fick i julklapp. Vi är nöjda och Leja med. Hon har lekt i sitt rum nu hela kvällen!

Upp i sängen, ner igen. Lagat lite mat till sin mamma och sedan läst en o annan saga. Hon somnade som vanligt direkt vid 19 tiden och nu har jag plockat undan efter dagens bravader.



Andreas sitter och kollar på en fiskefilm som är hur dålig och tråkig som helst.
I morgon hoppas jag få dansa zumba med min underbaring som bor i den gula stugan snett över kullen!

Lös med ett laservattenpass in till deras datarum innan men det va ingen som reagerade där borta. snön på kullen täckte köksfönstret så jag fick ingen vinkkontakt med folket på andra sidan kullen idag heller ;) 

Andreas köpte hummer idag, inget vi hade planerat men har man en man full av överaskningar kan man få hem vad som helst ibland. Nu blir det hummer-party!!  

Inlägget skrevs: 2010-12-27 @ 21:07:30





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: