Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Jullov!!

Julfest i onsdags. Mycket trevligt! Leja fick träffa tomten för första gången, det gick kanonbra!! Hon brydde sig inte så mycket, tyckte han va som en vanlig människa med mycket skägg bara. Lika blyg som mot andra "vanliga människor"

Vaknade i morse och insåg att jag inte orkade vara hemma idag. Så jag tog med mig Leja till skolan. Hon va med på en Etik lektion, vilket gick superbra. Hon skrattade, målade och åt lite russin. Snackade lite med läraren och andra elever i klassen. Sen var det fika, leja fick saft och en macka. sedan julavslutning. Hon klarade att sitta ca 20 min sen gick vi ut och busade istället. Somnade i bilden hem och sover än.

Gick till gymnasiehuset och lämnade ansökan till undersköterska utbildningen som börjar 20 Jan - 2011. Bara hålla tummarna för att jag kommer in. Isåfall lämnar jag folkhögskolan och förflyttar mig till Komvux istället. Sorgligt... kommer sakna alla underbara människor som befinner sig på folkhögskolan. Speciellt alla goa lärare. Men insèr nog att man har chans att bli mycket mer. Mer arbete och mer pluggande. Det är det värt, helt klart!

 

Inlägget skrevs: 2010-12-17 @ 13:02:07





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: