Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

19 December!

För en liten stund sedan gick Madde hem efter ett kort zumba pass. Vi körde på bara 20 min eftersom Leja ligger och sover. Vi har kört på rätt hårt i veckan.  Zumba varje dag förrutom igår...  Min rygg tog rätt hårt på denna hårda men otroligt roliga träning. Det är extra roligt när man dansar ihop med Madde, hon är en sådan glad person som gör att man bara ler, så fort man vänder blicker mot henne. "Inte bara för att hon ser rolig ut i vissa rörelser" utan just för att hon är den hon är! Tack för att du finns!



Har suttit och klurat på en julklapp till min mamma och Andreas föräldrar och jag har aldrig vart så nöjd med en julklapp som jag är i år! Jag vet att dom inte läser min blogg, men för säkerhets skull är det bäst att hålla tyst. Nackdelen med det hela är att klapparna kommer komma lite senare än till jul, men detta är värt att vänta på! Ska fixa en sådan till mig själv också efter jul.

Denna helgen har verkligen vart super mysig helg med dottern. Hon är så fruktansvärt rolig att leka med så man sitter gärna och leker länge med henne!  Underbara unge!!

Till er som tycker att träning är tråkigt, men endå känner att ni måste börja röra på fettet - skaffa zumba! Lovar att ni aldrig kommer ångra er! Man dansar sig smal, samtidigt som man lär sig att dansa riktigt bra.

Inlägget skrevs: 2010-12-19 @ 21:00:14





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: