Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

18 December

Jag och Madde filmade igår när vi dansade Zumba för att sedan kolla på och se hur vi ser ut. Kan bara säga
-Big mama on the floor!!  Jag hade kunnat lägga upp en film här om jag hade velat, Men jag vill inte. 

Längtar till lunch time! Är hungrig! Iofs så är jag alltid hungrig nu för tiden. 
Leja går och äter upp min bok och sjunger "Birabiabiabia bira!" gissa vilken låt det är om ni kan.

Nu frukost.

Inlägget skrevs: 2010-12-18 @ 09:08:43

test skrev:

test



2010-12-19 @ 18:19:56
URL: http://test.se

delina skrev:

hejsan vill bara tala om att din blogg har blivit skit snygg... bara älskar den :D



2010-12-19 @ 18:57:57
URL: http://delina89.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: