Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Huliganunge

Sån här blir man om man har för stort huvud för att krypa under soffan eller om man inte får slå på datorn.

Hon blev så arg att hon tog tag i min hand och försökte bita mig. Det gör verkligen ont. Vad gör man när hon gör så igentligen?

Men ser man en kamera blir man genast glad igen



Snart ska vi in till stan och köpa mat till ödlorna och skor till Leja.


 

Inlägget skrevs: 2010-08-18 @ 13:20:34

Veronica skrev:

Inte roligt då dom kommit på att bita... Har egentligen bara haft lite mer att göra med ett barn (från spädbarnsålder till nu då han är två år) och han har inte kommit på de, tack och lov!



2010-08-20 @ 12:54:01
URL: http://jagerving.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: