Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Eminem feat Rihanna - Love The Way You Lie

När jag va liten va EMINEM en av mina stora idoler. Hade plancher med honom på väggen och fantiserade om att få träffa honom. Älskade honom. Ja jag va nog lite smått besatt av honom. 8 Mile hamnade i filmsamlingen så fort den kom ut. Och nu har han gjort det igen!! Lyssna blunda och NJUUUT!





Eminem är som Elvis Presley för mig. En Legend.

Inlägget skrevs: 2010-08-02 @ 09:56:14





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: