Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Hennes

Jahop... Nu har man vart i farten igen. Shoppat lite kläder till Leja och inredning till hemmet. Allt från en och samma plats.



Det va inte allt men en del. H&M är en favorit bland affärerna vi har i sverige! Billigt och snyggt. Inte nog med att dom har snygga kläder, dom har heminredning som är mer än snyggt! jag vill ha allt dom har på Home sidan.

Men här är en del av vad jag ska beställa:


Gardinerna va svindyra 299:- Kr för en längd. Men det fanns ett par som va lite billigare 199:- för en längd, helt klart prisvärt!

Inlägget skrevs: 2010-04-10 @ 09:33:10





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: