Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

24 April

Idag är Andreas på premiär i Hökensås. Han har verkligen sett fram imot det jäte länge nu. De här hårda vintern har verkligen vart lång och jag har sett hur han saknat att fiska på öppet vatten. Idag får han det och dom fick ju verkligen tur med vädret! solsken och inte ett moln på himlen.

Som vanligt så sov Leja 1 h längre idag... Lördag. På helgen sover hon för det mesta till 08.00 istället för 07.00. Men idag vaknade hon vid 06.00 och låg och tjatade länge, men somnade om igen. Jag väkte henne lite över 08.00 med välling.

Undrar vad man ska göra idag? Frågade om mamma ville komma hit men dom hade annat o göra. Vi får åka till dom någon dag annars dröjer det för länge innan vi träffas igen.

Vi va i stan igår. Leja fick två par skor. två t-shirtar, strupbyxor, leggins, shorts, byxor, strumpor och en keps.  Köpte en tröja till mig själv med + ett par byxor. hihi just nu har jag jätte svårt att skriva för Leja sitter precis bredvid i sin gåstol och är arg för att hon inte får skriva på tangenterna. Men okej Leja, du ska få skriva ett inlägg på mammas blogg.

Leja talar ut:

n gfvymyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyklkgfffbbgrrrf554
rmn bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb041012☺xc xctrrttt                         cxuly    jbbfgthijmmmmk,mmmmmjmjjjjjjjjjj, 6gf6nf6666666666666666666666666


Hoppas ni kan läsa och förstår vad hon menar...

Inlägget skrevs: 2010-04-24 @ 09:33:56





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: