Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

2 April

Jag har inte bloggat nu på ett tag. Ni får skälla på mig.
Vad har hänt? inte mycket måste jag säga. Leja växer och växer! kryper gör hon inte än, inga tänder har hon fått heller. Men hon pratar! =) Igår morse vaknade jag av att hon pratade lika högt som vanligt, jag kikade upp och där såg jag ett lite öga ovanför spjälskyddet hihi, samtidigt ropade hon "DÖ" Jag sa till Andreas att jag tror hon försöker väcka dig för välling. Tror hon menade "hödö vakna nu, jag är hungrig!!"

För några dagar sedan va Lejas kusin här hos oss. Maja. Dom busade men Leja sov mest så Hera va nog roligare hihi.





Söta barn!!



I fredags fick vi tillökning i våran reptil hörna. 2 st nya leopardgeckos anlände. Bella: Striped Bell Albino. Hamlet: Red Stripe Jungle Poss het Tremper Albino. Skulle vara perfekt om han visade sig vara het Tremper, då skulle han förmodligen Passa med våra sunglow flickor som också är Tremper.

Bilder på dom:

Bella


Hamlet





Ni får ha en glad påsk! Hoppas ni får många fina ägg! =) Det hoppas vi hitta i terrariet om 2 veckor ca... =)



Inlägget skrevs: 2010-04-02 @ 13:57:02





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: