Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

11 April

Jag är en bitch! jag vet... kan du inte ta mig när jag är som sämt så är du inte värd mig när jag är som bäst...

Ska erkänna att jag inte direkt är en person som "gillar" att ha det stökigt runt om mig. Men jag gillar inte när det är för rent heller... Jag vill att man ska se att det bor barn här, varken jag eller Andreas har inte tid med att springa och putsa borden 100 ggr om dagen för att det ligger lite dam där. Har annat att tänka på. Men jag blir helt knäpp om det står framme disk eller ligger grus på golven!

Vet att jag kan vara svår att ta ibland. Vet att du försöker så gott det går. Är så glad att jag har dig Andreas. Finns annat för oss att bråka om än städning! ;) Älskar dig hjärtat! 



Inlägget skrevs: 2010-04-11 @ 11:26:41

Andreas skrev:

Älskar dig med Frida!



2010-04-12 @ 11:47:40
URL: http://www.abbesfishing.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: