Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

22 september

Tack alla för era fina kommentarer! =)

man borde vara tröttare än vad man är igentligen när man springer uppe på byter blöja o ammar på nätterna. jag är trött men endå pigg på nått sätt.
Har precis matat Leja nu så gav över henne till Andreas en stund så jag kan börja med maten och kolla internet lite.

Igår va vi hos min mamma och visade upp Leja för första gången. Leja firade det genom att äta sig igenom besöket hihi, sötingen. På hemvägen stannade vi till på a6 en snabbis medans leja sov. Först sprang andreas in och köpte lie kläder till Leja, sen va det min tur, men jag hann inte längre än att hitta ett par byxor till mig sen vaknade Leja av att hon bajsat och va hungrig.

Senare kom Madde o gabriel på fika. dom hade med sig underbart söta kläder till fisan. Tack så mycket!! =)

Nu ska jag ta o börja med maten för tror det är matdags snart igen.

puss
/F

Inlägget skrevs: 2009-09-22 @ 16:01:02





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: