Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

föräldrargruppen

Är hemma nu och det gick bra. Förrutom att Leja fick någon sorts magknip eller magont, så hon började gapskrika i slutet.. stackaren. Det ville inte ge sig heller. När jag bytte på henne så sprutade det bajs ur rumpan som en kran =( Jag började bli smått svettig och tänkte hela tiden på vad de andra tänkte om mig och mitt sätt att ta hand om mitt barn. speciellt flerbarnsföräldrarna... kändes som om dom kolla en xtra noga. va säkert inte så, men så kändes det... jobbigt tycker jag. la ner henne i vagnen och då slutade hon och somnade så skönt. stackars älksling! Nu har hon badat och ligger så nöjd i soffan och kollar på tv:n =) nu ska vi kolla på färjan och sen blir det nog sängen för min del. är otroligt trött idag.

Just de! I natt ska Leja sova i sin säng för första gången själv, får se hur det kommer gå.

/F

Inlägget skrevs: 2009-10-19 @ 19:56:33





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: