Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

19 oktober

Igår somnade Leja för natten runt 19 tiden.. va väldigt tidigt så hon vaknade självklart tidigt också. runt 12 vaknade hon och skulle äta, sen va det igång med varannan timme. Måste erkänna att jag är trött idag, jätte trött.
  Andreas tog blöjan en gång inatt ialf så jag fick ju liiga lite xtra ialf, typ 5 minuter, sen va hon hungrig igen.
Är bra att hon äter tycker jag så slipper man oroa sig för hennes vikt hela tiden.
Vi ska väga henne idag igen så hoppas hon ökat ennu mer nu! =) Sen ska vi dessutom till föräldrargruppen idag med, träffa alla och se på deras bebisar och visa upp våran ängel! ska bli trevligt.

Leja ligger i sittern nu och börjar blli irreterad så bäst jag tar hand om min plutt nu.

Kanske skriver senare
/F

Inlägget skrevs: 2009-10-19 @ 11:39:15





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: