Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

14 Oktober

Leja tar sin morgon tupplur nu och då är det bäst att passa på att göra mig iordning, städa lite, äta frukost och kolla datorn =) sen är det kört då hinner man inte med så mycket.

Idag ska vi på möte hos soc. Andreas ska skriva under att det är han som är pappa osv. Tråkiga är att dom är så jä¤#la otrevliga och tjuriga på soc här i Mullsjö. Man är alltid på sjjukt dåligt humör när man går därifrån! Sitter bara gammla tjuriga tanter som tror dom äger och bestämmer över hela världen där nere.

Igår va vi hos min mamma och åt middag, och jag passade på att tvätta lite =) behövs när man har en liten tokfia som äter som en gris, hihi! Vi bestämde oss också för att köpa deras tvättmaskin mamma hade innan. blir galen av att inte ha tvättmaskin. Problemet va bara att ett annat par va sugna på den, så får hoppas dom inte vill ha den!

Andreas är och fiskar med gabriel nu på förmiddan. skulle vilja gå ut och gå en sväng men frågan är om jag hinner det innan två? är lite man måste hinna med innan man kommer ut.
Ajja, är ju så fint väder idag så får hoppas det håller i sig så kanske man hinner i eftermiddag! =)

Nu blir det frukost!! hungrig som en varg nu ;)

/F

Inlägget skrevs: 2009-10-14 @ 09:16:22





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: