Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

8 November - Farsdag

Idag är det fars dag! Första dagen för dig älskling att fira din nya profil =)  två månader har du testan din nya roll och du är verkligen en super bra pappa! Jag kunde aldrig träffat en bättre kille. Det brukar jag säga till dig så jag hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig! Du är ett fantastiskt stöd för mig i allt. Leja kunde inte fått en bättre pappa, och ibland är det som om hon förstår det. 

Leja är nog hel glad för att det är just du som är hennes pappa! Hade hon kunnat skulle hon nog kasta sig i dina armar idag och ropat "grattis på fars dag pappa!" Hon älskar dig, och det syns! Hennes leènde är speciellt när du visar dig. Hon trivs i din famn och kan somna så skönt till ljudet av dina hjärtljud.
  Om Leja kunde skulle hon säga att hon älskar dig mest av allt i heeela världen. Iofs så är det ju det hon säger, hela tiden. Med sina ögon.





Jag vill gratta min pappa på farsdag också. Min pappa är i himmlen. Jag vet att han sitter och tittar ner på oss varje dag. Han är jätte glad för att han har blivit morfar. Han hjälper mig igenom alla bekymmer, det vet jag för det ordnar sig alltid. 
  Sitter ofta och funderar på hur livet hade sett ut idag om du levt. Det hade ju absolut vart så mycket bättre!

Pappa, jag älskar dig! Och det går inte en dag utan att jag tänker på dig! Hur vi sjöng till Lasse ztefans varje gång du hämtade mig från mamma. Minnen är det enda som lever kvar,  jag är glad att du gett mig dom. För ingen pappa är som du! Ingen kan ta din plats från mitt hjärta. Tommy Gustafsson, Min far. Jag älskar dig! <3

Hoppas ni får en bra dag alla pappor där ute!

PUSS
/F


Inlägget skrevs: 2009-11-08 @ 11:29:37

Madde skrev:

Hello gumman! Gulligt inlägg du har gjort! Hur är läget? Tänkte höra om ni ville hitta på något imorgon kväll (måndag). Vi har en bra idé! Vad ville du ha för barstolarna förresten? Har ni tänkt något mer angående om vi ska åka till Ullared denna veckan?



Tack för senast förresten, gud vad trött jag var. Slummrade nog nästan till där i soffan någon sekund!



Puss puss!



2009-11-08 @ 23:44:58

Frida skrev:

Hej gumms! Jo det är bra! vi ska på läkarbesök nu med Leja sen ska vi till stan och köpa tapeter, ska tapetsera ikväll! =) Vi kan inte åka till ullared längre =( pumpen är för dålig, och handpumpen tar för lång tid. kanske nästa månad? har så svårt och planera saker när man har en liten bebis som ammas. i morgon kväll kanske ni vill hitta på något? puss & kram!



2009-11-09 @ 09:51:21

Madde skrev:

Nästa månad blir jättebra, då har man ju fått in lite pengar och sånt också :) Imorgon kväll funkar alldeles utmärkt. Ska träffa tjejen jag är kontakt person åt imorgon eftermiddag men kan ju höra av mig när hon har åkt hem. Spännade att tapertsera, det blir säker skitsnyggt. Puss!



2009-11-09 @ 12:57:18

Frida skrev:

Tapeterna vi köpte skulle tapetseras ett dygn efter man klistrat om det suttit tapeter på samma plats innan o det har de ju. Men vi kan inte lova att det blir något nästa månad heller... Andreas kommer ju garanterat åka, men inte säkert jag gör det.



Ring mig i morgon så får vi se vad vi kan hitte på! ;)



2009-11-09 @ 19:47:48




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: