Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

12 November

Igår kom gardinerna jag beställde! =)) Dom såg inte ut som jag trodde... trodde dom va helgråa, vita och svarta.. men det låg en blå skugga i det gråa som jag trodde va ljusgrått... =/ men det syns endå inte när dom sitter uppe som tur är. Hyllorna är på målning och idag är det tv:bänkens tur att bli fin.

Senare igår fick vi besök av Madde & Gabriel. Det var så klart lika kul som alltid. Blev mycket skratt och flum! Tack ska ni ha för en trevlig kväll! längtar redan tills nästa gång vi ses ;)




Är nog alldeles för trött tror jag, vart för lite sömn de senaste. Dessutom skulle jag verkligen behöva komma ifrån hemmet lite, ut på äventyr! ;) har suttit inne i ett år nu utan att göra ett skit knappt. Läste bloggen för någon dag sen och jag har verkligen bara vart hemma. Nästan varje dag skriver jag om att jag ska städa eller tvätta, sola eller gå med hunden. Får försöka komma på något, inte lätt att göra saker när man har en föräldrarpenning som knappt räcker.

Tur jag har min underbara Leja här hemma =) Hon förgyller mina dagar, älskar dig! <3




/F





Inlägget skrevs: 2009-11-12 @ 12:27:33





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: