Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Besök hos min barnmorska.

Som jag skrev tidigare idag skulle jag till min barnmorska. Och ska säga att det va inget roligt besök. FY vad otrevlig hon va idag, hon hade en dålig dag och det gick ut över mig. tyvärr... Jag tyckte om henne innan men nu vet jag inte längre.. vet inte ens om jag vill ha henne längre. Va skit jobbigt att sitta där inne. Hon frågade, jag svarade och jag ville berätta... vilket va anledningen till att jag va där på besök, för att berätta hur vi har det hemma och hur Leja har det osv. Men det va ju dumt av mig... hon trodde tydligen att jag trodde att hon klagade på mig på något sätt. Jäkla jobbigt besök va det ialf.

Får se hur vi gör, om vi har kvar henne eller byter.

Nu ska lilla Leja har mat, hon ligger i Andreas knä och verkar lite arg ;) snuttfia! =))

/F

Inlägget skrevs: 2009-11-13 @ 17:44:57





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: