Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

9 November

Idag har vi shoppat lite! =) Blev en hel del. Matta, blommor, gardiner, saker till djuren och så fick Andreas lite fiskesaker. Man behöver verkligen shoppa av sig ibland! Va jätte länge sedan man fick köpa grejjer till sig själv, det behöver varenda människa!

Leja fick två tavlor till skötbordet. Valde ett par med mycket färg för hon har börjat titta mycket på bilder och andra färgglada saker nu, så kul!

Personligen tycker jag att Nalle Phu är fantastisk! Finns så mycket fint med de gänget ;)

 

Ikväll är det Ullared på tv kl 8! Det längtar jag till! Tycker det är kul att kolla på allt knepigt folk som springer runt och lever loppan på gekås ;)

Hoppas ni alla haft en bra dag, för det har jag ialf!

PUSSPUSS
/F

Inlägget skrevs: 2009-11-09 @ 19:44:38

delina skrev:

vilka fina tavlor lilla leja fick :D riktigt söta va dom :D.. jaså du följer de programmet hehe en annan ska ju dit på måndag o bli lite galen :P hahah



2009-11-10 @ 01:36:29

Frida skrev:

Japp, det r ju kul! Vill också åka dit, men får nog bli när Leja slutat amma =) favoritstället är helt klart ullared!



2009-11-10 @ 09:21:27




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: