Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

6 November

Idag har vart en bra dag! I morse gick vi MSOK rundan med Madde & Gabriel. Det regnade lite så det blev den korta rundan. Sedan följde dom med oss hem och fikade =)

Vi har bestämt att tapetsera om i tv rummet, Andreas ringde våran hyresvärd och checkade så det va okej, och det va det =) ar bestämt mig för en svart o silver tapet! Vi ska åka köpa en på måndag. KUL! =D

Sedan har vi vart hos Andreas föräldrar idag. Lika trevligt som vanligt va det. Syns att dom är så glada för Leja.

Jahop... sedan har inget speciellt skett. lägger upp lite bilder från dagen ialf. Nu är det idol som gäller och jag hoppas Eddie åker ut!! han kan inte sjunga där med basta! =)


 






/F

Inlägget skrevs: 2009-11-06 @ 20:27:20

Cecilia skrev:

hej hej :)

hur mår lilla familjen? :)



2009-11-07 @ 11:48:28




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: