Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

13 November

Jaha kära ni, om en månad är det lucia! =) Guud vad mysigt! Hoppas de blir mycket snö i år! Har för mig det va mycket förra året ialf. Då bodde vi i en liten stuga och vi frös nästan tårna av oss när vi inte eldade. Men på nått sätt va det endå mysigt där ute i gravsjö.

Mina bröst ger ifrån sig mindre och mindre mjölk för varje dag=( Vi köpte bröstmjölksersättning för att ge henne på eftermiddagen/kvällen ibland när det är som jobbigast. Jag får sitta allt mer ofta och mata för hon får nog inte i sig tilräkligt. 
  Igår gav vi henne det på kvällen och hon somnade som en stock efter och sov till 05.00 på morgonen!! hela natten alltså. Skönt för mig att få sova ut och skönt för Leja att fått äta sig riktigt mätt!

Idag ska jag på återbesök hos min barnmorska kl 13.00. Sedan får vi se vad man hitar på. Ska kolla vad mamma ska göra idag, om hon kanske vill ha besök en stund.



/F

Inlägget skrevs: 2009-11-13 @ 10:02:26





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: