Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

10 november

Idag ska vi tapetsera i tv:rummet =) Köpte tapeter igår och tror det kommer bli så himla braaaa!! =))))

Nu har jag förslkt få Leja att somna en stund men hon verkar vägra.. jag satte på BEP med låten Meet Me Halfway och då somnade hon så skönt. Tur hon har mammas musik smak, för pappas är alldelles för tråkig =) bättre med RNB! ;P

nu är det kaffe som gäller, känner mig otroligt risig och trög idag. skulle behöva sova en stund med.
Nu vaknade Leja igen. appdaterar senare

PUSSPUSS
/F

Inlägget skrevs: 2009-11-10 @ 11:32:58





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: