Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Föräldrargruppen

Nu är vi hemma från föräldrargruppen. Alltså så farligt va det inte! En sak som va roligt va att en gammal kopis till Andreas och hans tjej kom in, Andreas hade ingen aning om att dom skulle ha barn o tvärt om! lustigt endå när man bor i en liten håla som den här.
En sjukgymnast kom och prata om rygg och ryggbesvär i graviditet, han gav oss lite tips på hur vi kan träna på lättast sätt om man har ryggbesvär osv.
Sen skulle vi göra lite övningar mest övningar som hadlar om tankar o funderingar kring förlossning, barnet, föräldrarskap och amning.
Det va trevligt men jag och Andreas ska ha sist av alla =( så när alla har fått kommer ja få gå med min jätte mage, dessutom kommer jag säkert gå över 2 veckor, allt för att min längtan och värk ska dröja så länge som möjligt!

Nä nu ska ja ta lite yoggi med banan!

Ha en underbar kväll allihop! =)

/F

Inlägget skrevs: 2009-05-19 @ 10:16:11

Jeanette skrev:

Ja det e helt sjukt underbart.. Det finns verkligen nån där inne :)



2009-05-19 @ 11:26:32
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Vanessa skrev:

sv; vad bra!

några planer för ikväll?

kram



2009-05-19 @ 16:01:53
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Vanessa skrev:

sv; jaha så synd =(

jo lite förkyld men

kram



2009-05-19 @ 19:23:38
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: