Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

28 Maj

Torsdag och vi har vart på MVC idag för at kolla min blodgrupp, blodvärde, blodtryck och bebisens hjärtljud allt va i tipptopp vilken känns väldigt skönt!, det är vi glada för!

Låg nu i soffan för en liten stund sedan då jag kände en bebis som vaknade i magen, o varje gång ja känner att den vaknar blir ja lika glad och måste känna och titta på ängeln. Helt ofattbart att vårt barn ligger i min mage! ? Är glad att jag föddes till kvinna för det jag är med om varje dag önskar jag alla ska få vara med om! en otroligt härlig kännsla att ligga och smeka magen och få svar tillbaka från sitt ofödda barn som man längtar efter mer än nått annat i heeela världen! <3
Hade jag vart kille hade jag aldrig velat släppa handen från min kvinnas mage, hade velat lyssna, känna, titta heela kvällarna! hon hade nog aldrig fått vara ifred ;) kanske därför jag inte föddes till kille, haha! Men man läser om blivande pappor som är så kära i kvinnans mage att jag blir rörd, nästan gråtfärdig! =`) gulligt!

Nä nu ska jag gå lägga mig i soffan igen för min rygg + ben bulltar av smärta just nu! =( ha en super bra kväll alla!

/F

Inlägget skrevs: 2009-05-28 @ 20:55:12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: