Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

27 maj

Snart Juni! så gött med sommar! sommar o sol är det bästa jag vet! =) snart midsommar med gos mat och regniga dagar, sen brukar det vara fint igen efter det. mysigt!

Idag slutar älsking 13.30 redan så vi tänkte åka in till stan och köpa ett klösträd till katterna och kanske ett partytält som man kan ha på baksidan så kan man sitta ute även om det regnar, myspys med filt och tända ljus när det regnar o oskar, de gillar vi! ;) Sen ska vi väll åka förbi hos mamma o Peter i lovsjön också o se hur dom har det där ute, hoppas dom har fått lite årdning på torpet där ute bara.

Kattungarna har börjat busa nu, sååå söööta! låg med den röda i går i soffan han är ju för söt asså, leker med mitt finger samtidigt som han ska busa och försöka springa runt, men de går inte så fort bara.. haha! ska försöka lägga ut bilder på dom här snart så ni får se mina små skitungar här hemma.

Nu ska jag leta efter en nyckel som jag slarvat bort... :S inte bra av mig... är nyckel till mammas gammla lägenhet vet att den ligger här inne någonstans.. men vart!?? de e frågan, bäst att sätta fart!

ha en bra dag nu alla!

/F

Inlägget skrevs: 2009-05-27 @ 11:15:21





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: