Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

10 Maj

Idag vart vi iväg en stund till Trollsjön, jajjemen, ennu en fiskedag!! ;) är något som hänt med mig, har aldrig fiskat så här mycket! men,men har men en pojkvänn som älskar fiske så får man ju passa på att komma ut i friska luften.
  Andreas fick som vanlig fisken medans vi andra med måtta fick kolla på.

Madde och Gabriel har precis åkt hem, vi har grillat fisken vi fångat.. eller Andreas fångat... :/ är ju ialf inte köpt.
Men gott va det ialf! grillade regnbåge inlindat i folie med ppotatisklyfton vitlöksbröd och go rom sås :P ja åt så ja storkna nästan! 




Nu ska ja ta och hasa mig till duschen... e ju förbaskat jobbigt innan man gått in... kanske får sällskap ;)

ha en fortsatt trevlig kväll allihop!

/F

Inlägget skrevs: 2009-05-10 @ 21:25:22





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: