Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Vååår!!!!

Det är såå fint väder idag, först i morse tog jag, älskling och Hera en sväng till affären åt mamma för att köpa mjölk och sås, sen tog vi oss en tripp till skogen med hunden så hon fick springa av sig, sedan åt vi en jätte god middag som min mamma bjöd oss på, o sen följde jag med mamma runt sjön.. så jag undrar hur långt jag gått allt som allt idag?! men skönt va det värkligen! underbart väder, då vill man vara ute hela tiden, dessutom är klockan snart 18.00 o solen lyser än.! =D gud så underbart!

hoppas alla haft en lika skön o go vårdag som jag idag! ;)

Inlägget skrevs: 2009-03-17 @ 17:44:00





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: