Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Dittan & Dattan

Har så mycket jag vill ha skrivet här.. men känns som om det är lite riskabelt eftersom det fortfarande kan hända saker i mitt liv...

Grividiteten: Ja mår bättre än någonsin nu=D Pigg o gla! finns ju dock annats som får än att visna ibland, men är skönt att allt det är över! längtar till påsk som en galning, bästa påsken ever! (förhoppningsvis... ) vågar iofs inte tänka så värst mycket på det eftersom det lika gärna kan va en stor besvikelse... tänk om man gör UL och fostret kasnke inte är friskt för 5 öre? eller kanske dött? fy... bästa är att inte ens tänka på det alls.. bara låta det bli som det blir.

I morgon går jag in på vecka 16 ! =D inte klokt vad tiden går fort igentligen!.

Snart ska vi börja med taccos jag och älskling!

Måste bara säga en sak till.... fy fan vad glad jag är att jag har den familj jag har! Mamma, Jenny m. barn, Mia m. Barn och Andreas!! Ni är guld värda!!! heldre en familj som är vänner och ställer upp för varandra och är glada i varandras sällskap än en familj som går runt och låtsas ha allt... men igentligen inte har något.. sorgligt. =(
Nu har jag inte sagt att jag vet en familj som har det så här, är bara glad för min familj!

 STOLT ÖVER ER!!!

Inlägget skrevs: 2009-03-15 @ 18:44:24





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: