Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

AnnaAxel

Är nog den bästa affären när det gäller barnvagnar ialf.... ett paketpris med allt inräknat: Paketpris Focus, Babyskydd, Adapter, Åkpåse, Regnskydd och Insek.. smidigast!
Finns så många fina! många som är till beroende kön... så många fina flickvagnar.. men man vågar ju knappast chansa.. he he.
Focus Plommon/Randig

Tyckte denna va så söt.. men är lite för mycket rosa i tyvärr.. =(

Focus Svart Rosa
och denna gillade jag med.. men kan ju bara glömma...

Focus Svart Röd/Blommig
likaså....

Om man vill kan man kombinera färger och mönster hur man själv vill ha de! =) det är ju lite kul med, ha en alldeles egendesignad barn vagn som förmodligen ingen annan har! ;P

Men det finns många jätte fina vagnar som passar till både tjej & kille, när vi gjort UL och om allt är som det ska så bär det av till AnnaAxel och inköper en vagn.. många tycker kanske det är tidigt, men jag vill gärna hinna träna Hera väldigt mycket innan o så, för både mini, min och Heras skull så vore det det bästa för oss alla! =)
Länk: http://www.annaaxel.se/index.php

Inlägget skrevs: 2009-03-11 @ 21:38:13





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: