Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

13 Juni

Nu tänker jag klaga igen!
Vaknade inatt av världens halsbränna igen, den är så kraftig att ja inte kan andas knappt! =/ funderar på vad det är jag äter för att det ska slå ut så jäkla kraftigt? mamma säger att man har mycket halsbränna om barnet har mycket hår, kan det stämma? jag hade ett redigt kaluffs på huvvet när jag föddes =) gölligt!
Dessutom vill jag alltid väcka Andreas när jag inte kan sova på nätterna för det är så tråkigt att ligga själv o sucka o ha ont i rygg, ben och halsen.. tycker minnsan han kan ligga o va vaken när jag inte kan sova! haha, stackarn, skulle aldrig kunna väcka honom när han ska jobba dagen efter.. inte värt de, han sliter på jobbet så de räcker endå.

Andreas är den jag er upp till mest! Älskar honom och respekterar honom till 100%!
Han kommer bli världens bästa pappa för världens bästa pojkvänn är han redan! <3 och jag vet att vårat barn kommer älska honom mest av allt i hela världen! precis som jag gör.

Idag ska jag försöka ta tag i tvätten, tvättade en hel del igår men eftersom ja inte kan gå o böja mig hur mycket som helst så får man ta lite i taget sådär.. Sen får vi se va man hittar på en lördag som denna.

Hade jag inte vart hemma idag hade nog den röda kattungen vart kvävd nu =/ Satt här i köket o skrev, har radion ganska högt på här i köket och så hörde jag Hera gnälla, hon brukar göra det när kattungarna är under byrån i hallen.. hon tycker inte dom ska vara där under.. ser farligt ut tycker hon, men nu gnällde hon starkare och längre så ja tittade ut i hallen och på något sätt har kattungen fått Andreas stövel över sig och låg vikt i den med huvudet intrykt i kanten, den fick ingen luft o den panikskrek! trodde den hade brutit ett ben så den skrek. Jag fick ut den och nu är allt som vanligt.
 Hera är dagens hjälte! en bra barnvakt! henne kan man verkligen lite på! dom små följer Hera hela dagarna för dom vet nog att de e hon som ska passa dom på dagarna då morsan är på äventyr ;)  Nu ligger Hera och den vita kattungen i Heras fotölj och sover.
Vi människor borde minnsan lära oss av våra djur! Dom är bara för underbara! =)

Nu ska jag ta tvätten, en hoppas jag tiden går fort tills Andreas slutar, saknar honom varje dag!!!

Puss&Kram!
/F

Inlägget skrevs: 2009-06-13 @ 13:49:21

Louise skrev:

Tack för kommentaren :)

Du är väl medlem på pitbullforum och zoonen? :P



2009-06-13 @ 19:09:57
URL: http://forbiddenrage.bloggspace.se/

Louise skrev:

Förresten, det är bara en myt det med att om man har mycket halsbränna får bebben mycket hår :P

Jag hade mycket hår och mamma hade halsbränna, så i vissa fall stämmer det, men har ingenting med halsbrännan att göra.

Halsbränna får man när livmodern trycker upp mot magen, så magmunnen inte kan förslutas ordentligt...

Har tvätt-tid idag men jag spyr som fan just nu :(

Gubben får gå ner och fixa det sista ;P



2009-06-13 @ 19:13:05
URL: http://forbiddenrage.bloggspace.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: