Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Babymaker


Satt och inte gjorde något så här en måndagseftermiddag då jag hamnade på en blogg som jag hittade när jag hade googlat lite.. en rätt besviken kille som hade hittat en babymaker från volkswagen. man ska lägga upp bild på mamman och pappan för att se hur deras framtida barn skulle se ut.
Han la in en bild på mamman (rengörningmedel) och pappan (kaffe) och fick ett resultat, en avbild på en människobaby. troligen trodde han detta skulle vara seriöst då han blev besviken på att han blivit lurad.. haha vem som helst fattar väll att det bara är fejk eller? en dator kan omöjligt visa helt rätt utseènde på din framtida bebis!!

Jag kunde inte låta bli och testa och så här blev resultatet :P





rätt söt =)

/F

Inlägget skrevs: 2009-06-22 @ 17:29:15





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: