Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

29 Juni

Nu börjar denna månaden närma sig slutet och ja har inte ens badat än!! de e ju fruktansvärt. Va i med benen och halva magen igår iofs. räknas de? =) Hera löper så vi va nere i sjön i går kväll så hon fick träningssimma lite. Är bra när det är så här varmt och hon inte får springa lös hur som helst.  Dessutom får hon ju bra träning i svalkande vatten. va skulle de va för fel med de? Satt en gammal tant som ifrågasatte oss varför hon inte fick bada själv
- hon löper
- mm jaha.... vadå då? sticker hon ifrån dig då eller?

-vet man inte, men är mindre klokt att släppa en löptik lös.
 kommer det andra hundar (som det gjorde) finns det risk att hon total ignorerar oss och springer dit.

Vad gör hon inte då då? hoppar i sjön och ber om att få ta över kopplet så hon skulle få bada med henne. Hera ogillar när främmande människor kommer fram hur som helst så hon simmade upp på land när tanten kom simmande mot henne.
-Lilla stackars hund, får du inte simma som du vill! fy vad elakt mot dig!  naaw, stackars hund!
Hera hade lika gärna vart kopplad av den anledningen att hon va agressiv! Igentligen skulle vi gett henne kopplet då hade hon ångrat sig kan jag lova. Antagligen hade Hera dratt med henne till andra sidan sjön eller så hade hon klättrat på hennes rygg då hade hon fått rivsår på hela ryggen! haha!
Men är folk så opålitliga att dom simmar fram så till en främmande hund?! är fan inte konstigt folk blir bitna hej vilt när dom inte accepterar hunden. kan bli så sur så jag kokar!
Medans detta skedde stod det en hanhund en bit bort gnällande för en löptik (Hera) aa, jisses.

Idag hoppas jag att min vagn kommer ialf! Andreas skrev ett mess till mig innan att jag skulle li glad när han kom hem idag, glad som ett barn på julafton.. =) kan de va vagnen som anlänt på babyproffsen då kanske? *HOPPAS*
Ska försöka städa här idag, men först ska jag sola mitt ansikte någon timme, och gå ut med hunden en sväng.
Längtar till Hera slutar löpa så man kan gå ner och släppa henne vid hundbadet med de andra hundkompisarna.

Nä, nu ska jag sätta fart!  ha en bra dag!

/F

Inlägget skrevs: 2009-06-29 @ 11:49:04

Sandra skrev:

Hej hej! Ja jag har sims 3 och jag tycker det är roligt :) Kanske inte lika mycket att göra som i sims 2 men jag tycker ändå det var värt pengarna. Lite svårt att förstå i början med andra kontroller och så men man lär sig snabbt och det har verkligen varit min räddning nu när jag går hemma och är sjukskriven. Kram kram



2009-06-30 @ 06:55:35
URL: http://whybenormal.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: