Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

27 Juni

Aj,Aj,Aj har så ont idag och igår. har någon konstig värk i underdelen av magen, som om jag suttit för mycket. Kan inte ligga skönt längre, ligger jag på rygg värker ryggen för att magen är tung dessutom är madrassen vi ligger på väldigt hård. Ligger jag på sidan gör det ont i magen och i höfterna, och en bit ner i låren.  Är skönt att det bara är 10 veckor kvar nu. Ska bli skönt när man kan vara människa igen, kunna röra på sig utan att pusta o stånka för varje steg.
Lägger jag mig i soffan är de precis att jag kommer upp på egen hand. Bebisen i magen är lika gla för de! h*n sprattlar o lever rövare dygnet runt, fast just nu verkar h*n nog ta en vilopaus =)

Har vart underbart väder nu de sista dagarna! jag har försökt va i solen så mycket som möjligt och det är ju underbart! fast sitta i solen en längre stund kan ja inte då blir jag svettig, blir nog alla i denna värmen.

Just de! när vi va på babyproffsen fick vi en gratis box som innehöll:

  • Pampers New Baby Blöjor, Pampers Sensitive tvättservetter, Village Magasin och DVD
  • Haklapp från Fisher Price
  • Angelcare Blöjhink från International Refills Company Ltd
  • Amningsinlägg från Pigeon
  • Tidning Vänta Barn från Vi Föräldrar
  • Information från Go'boken
  • Lactacyd Intimate Care 50 ml + Female Kit
  • Information från If

  • Mycket uppskattat! =D

    Nä nu ska jag skära upp lite melon och sätta mig på baksidan med en tidning och bara njuta en stund.. kanske ska man ta sig ett glas alkoholfritt vin med =) så här mitt på dagen ;P ha en bra dag!

    /F

    Inlägget skrevs: 2009-06-27 @ 12:22:49





    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: